Hai,jez wanna say thanx coz sudi jenguk belog aku neh!the most important think, dun poget to be my follower and i will be ur follower too..thanx much2 guyss

Thursday, April 21, 2011

alahaiiii kamal..!

salam..
entry kali neh nak cite sket pasal membe aku yakni Noor Asraf Kamarulzaman b. Amat.
panggil kamal da boley kot!
budak Beaufort Sabah bah merangkap claszmate n roomate aku..
ni kat bawah neh ade gambo die..saksikanlahhhhh!!
hensem x?
bhahaha mesti lah hensem kan?  
tataw nak cite pasal ape die neh!
yelaa da task kali neh kene post pasal kawan kan so aku pon cite jela pasal die..
okay , kamal neh sebenanye kelakar wei!
bukan ape tiap kali cakap jer mesti ade jek yg GAGAL..
aku pulak pantang dgr kan..kalo dgr jer kompem membahan laa!harharhar..
nat taw x ape ayat yg die penah GAGAL utk sebut betol2??


1) laptop = lektob
2) gap = gep
3) send = sen
4) quiz = quez
5) test = tist
6) test pad = test ped
*cukup2 la tuh..kecik aty kamal kang!hahah kesah pulak aku??

HAHAHAHAHAHAHA gasak kau lah kamal uii..
x kesah la ko salah cakap ke betol ke..
aku seronok dpt kenal ngan kau wei!
kire mcm ko neh salu ceriakan ari2 aku lah..
haishh nada mcm aku neh gay pulak kan?
haha..
sampai sini jer kot..
nnt sambung lagi okay..

papaiiiii..

4 comments:

  1. jijiks gak kau memuji kamal . HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. jijiks eyh zaw?
    aku da agak da sebenanye..
    tp aku kentalkan diri gak menaip pasal neh!
    bhahaha

    ReplyDelete
  3. KIRIM SALAM KAT KAMAL . KITE BERKENAN KAT DIE LAAAAAAAAAAA ;P

    ReplyDelete
  4. bhahaha..
    nnt aku sampai kan!
    auny G A T A I !

    ReplyDelete